Om meg

Bildet mitt
Bærum, Akershus/ Oslo, Norway
Jeg er audiopedagog og pedagogisk-psykologisk rådgiver. Jeg kan gi råd og praktisk veiledning mot et bedre hørselsliv for deg og dine nærmeste. Fokusområder: Tinnitus, Hyperacusis, Lyttetrening for hørselshemmede, Hjelp og tips til pårørende, Støttesamtaler og psykososial rådgivning.

onsdag 13. januar 2016

2016 Ditt gode nye år

Jeg kontaktes stadig av fortvilede mennesker i alle aldre, som gjennom bloggen min øyner håp om bedring av sin lydsensitivitet (hyperacusis/ misofoni) og/eller øresus (tinnitus). 

Behandlingen går på å forklare prosesser knyttet til lydinntrykk og hjernens tilnærming av lyd og å lære teknikker for å takle dette og minimere ubehaget i møte med lyd. Jeg baserer all min behandling på internasjonalt kjente metoder og forskning, jamfør PhD Pawell J. Jastreboff, PhD Jonathan W. P. Hazell, PhD Victor Kaldo og PhD Gerhard Andersson. 

Bare ta kontakt. Jeg har for tiden kapasitet til å ta i mot nye pasienter og kan vise til gode resultater (80% rapporterer stor forbedring innen ett år).